نوبت دهی شنبه الی چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 15:30 بعدازظهر

بهترین مارک بوتاکس

بهترین مارک بوتاکس چیست؟ در ایران بوتاکس های مختلفی برای صورت استفاده می شود اما می توان گفت که  دیسپورت ( Dysport ) یکی از بهترین مارک بوتاکس  شناخته شده در ایران برای مصارفی مانند از بین بردن چین و چروک صورت و داشتن صورتی نرم با پوستی یکنواخت و جذاب است.

بهترین مارک بوتاکس کدام است

بهترین مارک بوتاکس کدام است ؟ ازاین محصول هزاران و میلیون ها فرد در سراسر جهان از آن استفاده کرده اند که مطابق با نظرسنجی های اعلام شده از سوی مراکز مختلف بهترین مارک دیسپورت را به عنوان شناخته شده تربن و بهترین مارک بوتاکس معرفی کرده اند.دیسپورت با داشتن کیفیت بالا به عنوان بهترین انتخاب برای تزریق است 

بهترین مارک بوتاکس

 

بوتاکس مارک دیسپورت در اصل برای درمان بیماران دیستونی  ساخته شده است که با توجه به کارایی بالایی که دارد  بعلت کارایی بالای آن هم اکنون بیشتر در جهت رفع چین و چروک صورت و گردن و رفع تعریق و بهبود میگرن مورد استفاده فراوان دارد.

بنابراین برای رفع خط اخم و خط لبخند ، رفع شلی وچروک عمودی یا افقی گردن ، از بین بردن چین و چروک پیشانی و همچنین بالا کشیدن ابرو ها و پلک افتاده دیسپورت یکی از بهترین پیشنهادات خواهد بود.

تصویر قبل و بعد از تزریق دیسپورت

 بهترین مارک بوتاکس , بوتاکس دیسپورت

تاییدیه ها بوتاکس دیسپورت

این محصول که مانند سایر بوتاکس ها از سم بوتولونیوم تهیه شده است ساخت کشور انگلستان بوده و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران است.

لازم به تذکر است که برای حصول نتایج بهتر حتما به پزشک زیبایی متخصص و با تجربه مراجعه نمایید

هزینه تزریق دیسپورت

هزینه دیسپورت با توجه به تعداد تزریق و مقدار تزریق مختلف است بنابراین برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگبرید.

Neuronox , نورونوکس

نورونوکس یک برند کره ای است که در چند سال اخیر مجوزهای مورد لازم را دریافت کرده است. این برند نیز مانند دیسپورت نتایج بسیار خوبی دارد.

سایر مارک های بوتاکس

از سایر مارک های بوتاکس میتوان به CANITOX و DERMATOX اشاره کرد که با توجه به توضیحات فروشندگان تحت لیسانس کانادا می باشد ولی چینی است.
چنانچه به دنبال قیمت بوتاکس اصفهان و یا به دنبال دکتر بوتاکس اصفهان هستید با ما تماس بگیرید. کلینیک دکتر مسلمی یکی از شناخته شده ترین مراکز بوتاکس اصفهان است.

 بهترین مارک بوتاکس و قیمت

بهترین مارک بوتاکس و قیمت را می توانید از کلینیک دکتر مسلمی بخواهید. در این کلینیک از بهترین مواد بوتاکس با دوام و ماندگاری بالا استفاده می گردد.

از دیگر خدمات کلینیک دکتر مسلمی علاوه بر بوتاکس، کاشت مو و  لیزر موهای زائد اصفهان است.

بهترین مارک بوتاکس , قیمت بهترین مارک بوتاکس , قیمت بوتاکس دیسپورت , قیمت انواع بوتاکس

قیمت بوتاکس