مضرات بوتاکس

مضرات بوتاکس , بوتاکس برای چه کسانی ضرر دارد

چه کسانی می توانند بوتاکس تزریق کنند

کسانی که روی صورت خود چین و چروک هایی دارند و این چین و چروک در حال پیشرفت و توسعه هستند و به عمق های پایین تر پوست نفوذ کرده اند می توانند از بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست خود استفاده کنند، بنابراین بوتاکس برای این افراد انتهاب مناسبی خواهد بود.استفاده از بوتاکس در زمینه های درمانی  برای افرادی که گرفتگی های عضلات گردن  و یا پلک هستند،می توانند از بوتاکس به منظور درمان خود استفاده کنند، حتی برای افرادی که تعرق بیش از حد در ناحیه زیر بغل خود دارند برای درمان می توانند از بوتاکس استفاده کنند.از بوتاکس برای نواحی لب و پلک نیز استفاده می شوند.

عوارض بوتاکس

در تزریق اگر از موارد غیر بهداشتی و بدون پروانه بهداشت , مواد تقلبی و .. استفاده شود مطمئنا دارای عوارضی خواهد بود. کلینیک دکتر مسلمی از بهترین مرکز بوتاکس اصفهان به حساب می اید.

در چه کسانی و درچه موقعیت هایی نباید بوتاکس تزریق کرد؟

تزریق بوتاکس برای همه افراد توصیه نمی شود بنابراین در خانم های باردار و شیرده، و یا افرادی که مبتلا به  فلج عضلانی هستند , عفونت و آلژی در محل تزریق دارند استفاده از بوتاکس توصیه نمی شود.

چرا بوتاکس برای خانم های باردار ممنوع است

بوتاکس نوعی سم است به خاطر همین ممکن است که به جنین برسد و زمانیکه افرادی به بوتاکس از خود حساسیت نشون می دهند به این خاطر است که ، مقداری از  آنتیژن این سم وارد مویرگ های خونی شده و به این خاطر واکنش های پوستی نشان داده است.

کسانی که به بیماری های نقض سیستم ایمنی مبتلا هستند هم نباید بوتاکس بزنند؟

 کسانی که بیماری های خودایمنی دارند بهتر است بوتاکس تزریق نکنند زیرا سیستم ایمنی در این افراد ضعیف است و هر عامل جدید می تواند واکنش های ایمنی ایجاد کند و باعث تشدید بیماری قبلی شود.

برای افرادی که بیماری خاص دارند چگونه است

کسانی که داروهای ضدانعقاد مصرف می کنند، بهتر است از یک هفته قبل از بوتاکس مصرف دارو را قطع کنندتا موقع تزریق خونریزی نداشته باشند. و قبلا از به دکتر خود نیز اعلام کنند. حتی افرادی که بیماری های خفیف و کنترل شده خاصی دارند بهتر است که با دکتر خود مشورت کنند کسانی بیماری پوستی دارند بهتر است که این کار را در صورت بهبود انجام دهند

آیا افراد مسن می توانند بوتاکس کنند؟

بوتاکس به دلیل عمیق بودن چین و چروک ها توصیه نمی شود و بهتر است که با دکتر خود مشورت کنید تا مجموعه ای از این کارها بتواند به جوانسازی پوست شما کمک کند.

عوارض شایع و ناشایع بوتاکس

برخی عوارض بواتکس، نسبتا شایع و موقت هستند؛ مانند افتادگی پلک، کبودی یا خونمردگی، سرخی صورت، حالت تهوع و سردرد که بعد از مدتی این مشکل رفع خواهد شد.
برخی از عوارض که به صورت کم اتفاق می افتد مانند تزریق مقدار زیاد بوتاکس و عدم کنترل آن و ئر نتیجه رسیدن به قسمت هایی که صورت که تقارن صورت را بر هم بزند. در تزریق باید همواره به مقدار و دز بوتاکس توجه خاصی داشته باشید.

 از دیگر خدمات کلینیک دکتر مسلمی بوتاکس، کاشت مو و  لیزر موهای زائد اصفهان است.

مضرات بوتاکس , آیا بوتاکس خوب است , بهترین سن بوتاکس, عوارض تزریق بوتاکس , آیا بوتاکس ضرر دارد , عوارض بوتاکس چیست