نوبت دهی شنبه الی چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 15:30 بعدازظهر

متخصص تغذیه خوب در اصفهان

بعضی افراد برای اینکه خیلی سریع و در مدت زمان کوتاهی لاغر شوند، به رژیم های لاغری غیر علمی و نامتعادلی رو می آورند که هر چند باعث کاهش وزن زیاد در مدت زمان کوتاه می شوند، ولی صدمات جبران ناپذیری بر سلامتی بدن وارد می کنند.
بهترین نوع رژیم، رژیمى است كه توزیع كالرى در آن به صورت زیر است :

55 درصد از كالرى دریافتى از منابع كربوهیدراتى (ترجیحاً كربوهیدرات هاى پیچیده مثل نان و برنج).
15 درصد از كالرى دریافتى از منابع پروتئینى (انواع گوشت ها، لبنیات و حبوبات)
30 درصد از كالرى دریافتى از منابع چربى (انواع روغن ها)

رژیم درمانی در کلینیک تخصصی ما 

رژیم غذایی که در کلینیک تخصصی ما برای شما پیشنهاد می شود ، کاملاً علمی بوده، تمام نیازهای فرد را تأمین و با سلامتی کامل و بدون هیچگونه عوارض جانبی مانند سردرد یا ریزش مو ، به وزن ایده آل خود می رسد.
فرآیند کار اینگونه است که ابتدا فرد پرونده کاملی از وضعیت موجود اندام و سلامتی خود پر کرده سپس اندازه گیری قد و وزن و محاسبه BMI و آنالیـز بدن، در صـد و منـاطق تجـمع چربی و محاسبه توده عضلانی برای فرد انجام می شود. پزشک مربوطه آزمایشات لازم را برای فرد تجویز و ضمن بررسی علت چاقی یا لاغری فرد و انجام معاینات لازم، رژیم غذایی ایده آل هر فردی را پیشنهاد می کند.
رژیم درمانی ما برای چه گروه افرادی کاربرد دارد:
کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، افراد سالخورده و مادران شیرده 6 ماه به بالا

میزان کاهش و افزایش وزن ماهانه

کاهــش و افزایش وزن در این برنـامه بر اسـاس ماهیـانه در حدود 3 تا 4 کیلوگرم می باشد.

در پایان دوره و رسیدن به وزن ایده آل، برنامـه های تثبـیت ونگهـدارنده با ارائه آمـوزش های تغـذیه ای تکمیل می شود .

بهترین دکتر تغذیه در اصفهان

بسیاری از افراد در اصفهان به دنبال متخصص تغذیه در اصفهان و بهترین دکتر تغذیه کودکان در اصفهان هستند. بهترین دکتر تغذیه در اصفهان و متخصص تغذیه فردیست که بتواند با استفاده از علم دانش، خود بهترین رژیم غذایی و سبک زندگی را برای شما تجویز نماید. دکتر تغذیه همواره می تواند نسخه های مختلفی را برای افراد مختلف با تجوجه نوع شرایط بدنی که دارند (تغذیه برای چاقی و تغذیه برای لاغری) تجویز نمایند. بنابراین بهترین دکتر تغذیه یابد بتواند علاوه بر افراد عادی برای افرادی که دچار بیماری های خاصی مانند دیابت، قلب، و خانم های باردار بهترین رژیم لاغری و رژیم چاقی را تدوین نماید. بنابراین بهترین دکتر تغذیه در اصفهان برای چاقی دکتریست که با توجه به شرایط جسمانی و فیزیکی شما بهترین برنامه و رژیم غذایی را به شما ارائه دهد که بدون عوارض بوده و بتوانید به صورت کارآمدتر تمام کارهای مورد نظر خود را انجام دهید.

وظایف بهترین دکتر تغذیه در اصفهان 

بهترین متخصص تغذیه برای گروه های مختلف مردم اعم از کودکان، میانسالان، بیماران، افراد چاق و لاغر باید بتواند متناسب با وضعیت و نیاز فرد برنامه غذایی مناسب جهت رسیدن به هدف  مورد نظر را ارائه دهد. این دکتر تغذیه است که باید مشخص کند فرد از چه غذاهایی و یا مواد به چه مقدار مصرف کند. در تصویر زیر برخی  از وظایف دکتر تغذیه ارائه شده است.

  • ارائه توضیحات کافی در مورد تغذیه و رژیم درمانی به مراجعان
  • ارائه توضیحات کافی و برنامه تغذیه برای چاقی
  • ارائه توضیحات کافی و برنامه تغذیه برای لاغری
  • شناسایی و ارزیابی نوع نیاز مشتریان
  • تهیه و ارائه برنامه تغدیه موثر به مراجعه کنندگان
  • بررسی و ارزیابی برنامه غذایی ارائه شده و تغییر در صورت لزوم
  • ارائه مشاوره و انگیره دادن به افراد برای اجرا کردن برنامه های غذایی 
  • بررس و ارائه برنامه و دستورالعمل ها برای افزایش ارزش غذایی مواد خوراکی 

چه افراد و بیمارانی به دکتر تغذیه نیاز دارند

دکتر تغذیه هم برای افراد سالم که می خواهند بدنی سالم داشته باشند و هم برای افراد بیمار یک نیاز مبرم می باشد زیرا یک تغذیه خوب است که می تواند سرعت بهبود را افزایش دهد.قالبا بیمارانی که به دکتر تغذیه مراجعه می کنند. شامل بیماران کلیوی، بیماران قلبی و عروقی، بیماران دیابتی، بیماران گوارشی و کبدی، بیماران سرطانی می شود.

 خدمات متخصص تغذیه و نوع رژیم هایی که می تواند ارائه دهد 

نکته ای که لازم است بدانید این امر می باشد که  یک متخصص تغذیه خوب باید بتواند برای تمام افراد در تمامی سنین از جمله کودک و میانسالان و همچنین افراد چاق و لاغر به ترتیب بهترین رژیم لاغری و  رژیم چاقی و یا یک برنامه غذایی مناسب برای افراد را ارائه دهد. برخی از رژیم های غذایی که بهترین دکتر تغذیه می بایست ارائه دهد شامل موارد زیر است.

  • رژیم چاقی
  • رژیم لاغری
  • رژیم بعد از زایمان
  • رژیم غذایی تثبیت وزن فرد
  • رژیم غذایی برای دوران بارداری
  • رژیم شیردهی
  • رژیم غذایی برای افراد مسن و همچنین کودکان
  • رژیم غذایی مخصوص پوکی استخوان
  • رژیم غذایی برای چربی خون بالا
  • رژیم غذایی مخصوص برای درمان بیماری های گوارشی
  • رژیم غذایی مناسب جهت کنترل حساسیت و آلرژی
  • همچنین رژیم غذایی مناسب برای افراد ورزشکار

برای اطلاع از قیمت کویتیشن در اصفهان با کارشناسان کلینیک دکتر مسلمی تماس بگیرید.

چه زمانی باید به بهترین دکتر تغذیه در اصفهان و متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟

مراجعه به دکتر تغذیه تنها محدود به ارائه یک برنامه تغذیه لاغری و یا چاقی نمی باشد. یک متخصص تغذیه خوب، می تواند مشکلات جسمانی و روحی شما را تا حدود زیادی بهبود بدهد. همانطور که بیان شد انواع رژیم های غذایی مختلفی وجود دارد که می تواند مشکلات افراد جامعه را تا حدود زیادی پوشش بدهد. اما چه زمانی باید به بهترین دکتر تغذیه مراجعه کنید. اگر شما هم هر کدام از این علائم را دارید باید به یک دکتر تغذیه برای دریافت یک برنامه رژیم غذایی مناسب مراجعه کنید.

زمانی که کلسترول بالایی دارید

اگر شما هم بعد از آزمایش خون متوجه کلسترول بالای خود شده اید. باید به متخصص تغذیه  مراجعه کنید بهترن غذاها را برای حاصل شدن سلامتی به شما معرفی کنید. کلسترول بالا موجب بیماری های قلبی و همچنین حملات قلبی می شود.

 زمانی که می خواهید بچه دار شوید

زمانیکه می خواهید اقدام به بچه دار شدن بکنید نیز باید به دکتر تغذیه مراجعه کنید یک متخصص تغذیه خوب می تواند به شما در رسیدن به یک بدن سالم جهت حاملگی راهنمایی کند و بدن شما را برای آنچه که قرار است کودک شما به آن نیاز داشته باشد، آماده کند.

زمانیکه سوزش سر دل یا رفلاکس معده دارید.

اگر شما هم مبتلا به سوزش معده یا رفلاکس هستید می بایست به دکتر تغذیه مراجعه کنید. تا میزان عوارض ناشی از این بیماری کاهش یابد دکتر تغذیه علاوه بر تنظیم رژیم غذایی مناسب طبق شرایط جسمیتان،به بررسی و تشخیص مواد غذایی می پردازد که سبب بدتر شده وضعیت مهده شما می شود. دکتر تغذیه با بررسی رژیم غذایی روزانه شما می تواند غذاهایی که موجب رفلاکس معده می شوند را شناسایی کند و بعد از،حصول اطمینان، آن غذاها را از برنامه غذایی شما خذف کند.

زمانیکه مکانیزم گوارشی بی نظمی دارید

این موضوع می تواند یکی از مهم ترین مشکلات در رابطه با سلامت بدن خواهد بود. به گفته خانم دکتر مینا مسلمی، بهترین دکتر تغذیه در اصفهان، حرکات روده می بایست در روز یک الی دو بار اتفاق بی افتد. اگر شما هم به صورت مرتب نمی توانید عمل اجابت مزاج را انجام دهید، بنابراین  دچار یبوست شده اید. اگر شما هم جزء افرادی هستید که نمی توانند عمل اجابت مزاج را انجام دهند بهتر است به یک دکتر تغذیه مراجعه کنید. بهترین دکتر تغذیه می تواند یک رژیم غذایی برای شما بنویسد که مشکلات گوارشی شما به حداقل برسد.

زمانیکه با مصرف لبنیات دچار شکم درد می شوید.

اسهال، درد،التهاب،نفخ و.... از جمله مشکلاتی است که برای افراد زیادی اتفاق می افتد. شاید شما دلیل این مشکلات را ندانید. اما جالب است بدانید که بیشتر نفخ و دردهای ناگهانی می تواند به خاطر مصرف لبنیات شما باشد. این به این خاطر است که بدن شما نمی تواند لاکتوز را تحمل کند. بنابراین عدم تحمل لاکتوز در افراد وابسته به دوز مصرفی آن ها است. به عنوان مثال ممکن است بستنی مصرف نمایید اما هیچ عکس العملی را مشاهده نکنید اما اگر میزان مصرف بیشتر شود می تواند موجب بروز عوارض شود. یک دکتر تغذیه خوب در اصفهان به شما کمک می کند تا لبنیاتی را که به آن حاسیت دارید را تشخیص دهید و آن را به مقدار مناسب مصرف نمایید و یا آن را ار برنامه غذایی خود حذف کنید.

مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر تغذیه در اصفهان

متخصص تغذیه می تواند نقش مهمی را بهداشت و سلامت  افراد، ایفا کند. بهترین دکتر تغذیه یا دکتر تغذیه خوب،می تواند با معرفی شیوه غذا خوردن سالم، ار مبتلا شدن به برخی بیماری های خاص جلوگیری کند. با این حال یک متخصص تغذیه خوب، باید دارای برخی از ویژگی های خاص باشد که از این ویژگی ها می توان به  تفکر تحلیلی، مهارت های مردمی و دانش فنی اشاره کرد.

معرفی بهترین دکتر تغذیه در اصفهان برای چاقی و لاغری

دکتر مینا مسلمی، متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان، به عنوان: متخصص تغذیه ورزشی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی،متخصص تغذیه بدنسازی و بهترین متخصص تغذیه در اصفهان، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی شامل  رژیم لاغری، رژیم چاقی،به صورت حضوری و آنلاین می باشد.

بهترین دکتر لاغری در اصفهان

بهترین دکتر رژیم لاغری در اصفهان چه کسی است ؟

اگر شما هم از مشکل چاقی خود رنج می برید و به دنبال بهترین دکتر لاغری در اصفهان هستید. دکتر مینا مسلمی بهترین متخصص تغذیه خوب در اصفهان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دکتر مینا مسلمی ارائه دهنده خدمات تخصصی برای غذایی برای لاغری و چاقی در اصفهان می باشد. 

برای اطلاعات در مورد موارد زیر با ما تماس بگیرید

رژیم درمانی اصفهان

متخصص تغذیه خوب در اصفهان

دکتر های متخصص تغذیه در اصفهان

بهترین دکتر لاغری در اصفهان

لیزرموهای زائد اصفهان